Asocierea cu influencerii contribuie la atingerea obiectivelor campaniei, iar designul dozei Tiger reusește să ilustreze foarte bine întregul concept.
Tiger Energy Drink a lansat campania promoțională „Ai tupeu! Puterea se întoarce și câștigi!” prin care continuă să atragă atenția și să surprindă publicul țintă în stilul de comunicare caracteristic. Această promoție națională face parte din strategia de comunicare a brandului și se desfășoară în perioada 4 iulie – 11 septembrie 2022.
Mesajele noii campanii sunt create pentru a răspunde nevoii tinerilor de a se remarca și subliniază ideea că doza de Curaj Tiger le dă puterea de se exprima liber și îi răsplătește cu premii pe cei care ies în față.
Premiile „Ai tupeu! Puterea se întoarce și câștigi!” au fost alese astfel încât să se potrivească exact preferințelor tinerilor și să susțină ideea de bază a campaniei. Pot fi câștigate zilnic – căști wireless Skullcandy Indy ANC, săptămânal – camere GoPro Hero și marele premiu – o motocicletă cu 3 roți Can-Am Ryker Ace.
Campania este comunicată pe doza promoțională, la TV, în mediul online cu suportul unor influenceri foarte cunoscuți și populari în rândul publicului țintă, dar și la punctele de vânzare, prin intermediul materialelor promoționale dedicate.
Asocierea cu influencerii contribuie la atingerea obiectivelor campaniei, iar designul dozei Tiger reusește să ilustreze foarte bine întregul concept.