Scroll

Arhivă – Comunicate de presă

Școala siguranței Tedi la finalul celui de-al 7-lea an

Ore online, ore desfășurate la școală, schimbări de ritm impuse de pandemie, dar același entuziasm și bucurie. Așa s-a desfășurat cel de-al 7-lea an al Școlii siguranței Tedi pentru cei 37.075 de elevi de clasa I din toată țara care au frecventat cursurile în anul școlar 2021-2022. După ce au ascultat cu mare interes și și-au îndreptat toată atenția către cadrul didactic, către Tedi și polițiștii prezenți la orele despre siguranță, cei mici au acum mai multe informații legate de regulile de bază pe care trebuie să le urmeze pentru a fi în siguranță pe stradă, acasă, la școală, în mijloacele de transport, când sunt în vacanță sau când accesează internetul.

 

Tedi, împreună cu învățători din toată țara și cu reprezentanți ai Poliției Române prin Institutul de Cercetare și Prevenire a Criminalității și-au îndeplinit și în acest an misiunea de a le face cunoscute elevilor de clasa I cât mai multe informații utile despre siguranță. Prin intermediul lecțiilor gândite pentru a fi interesante și provocatoare, cei mici și-au consolidat cunoștințele de bază dobândite în familie și au aflat și foarte multe alte situații noi pentru care este important să dețină informații pentru rezolvarea lor.

Iată că încheiem cel de-al 7-lea an al Școlii siguranței Tedi. Nici nu știu când a trecut timpul. Fiecare an a venit cu provocările lui, dar și cu numeroase activități pe care le-am organizat până acum mare drag pentru șapte generații de elevi de clasa I. Avem zeci de mii de fotografii primite de la copii, sute de mesaje de la cadrele didactice, multe amintiri rămase în memorie și în suflet de la lecțiile la care am participat personal. Fiecare generație are copii extraordinar de receptivi, învățători deosebit de implicați care au răspuns prompt invitației lui Tedi de a participa la acest program. Îi felicităm pentru tot ce au făcut pe parcursul anului și le mulțumim că ne sunt alături pentru a crea împreună o societate cu adulți informați și responsabili” – Ioana Vișean, Director de comunicare Maspex Romania.

De la începutul anului școlar și până în prezent, Tedi a primit peste 32.000 de fotografii. Acestea conțin desene, machete ale situațiilor în care pot aplica informațiile despre siguranță. Și nu în ultimul rând mesaje pentru Tedi și pentru domnii și doamnele polițist.

 Se spune că totul pleacă de la cei şapte ani de acasă. Noi, anul acesta, avem cea de-a 7-a generaţie de absolvenţi ai Şcolii siguranţei Tedi şi putem spune, cu mândrie, că avem 7 generaţii de copii care ştiu să trăiască în siguranţă. Este un rezultat de echipă: copii, părinţi, profesori şi politişti care ne motivează să continuăm programele preventive” – comisar șef de poliție Ramona DABIJA-Director al Institutului de Cercetare și Prevenire a Criminalității.

Programul Școala siguranței Tedi are drept scop asimilarea unor cunoștințe și dezvoltarea unui set de abilități la care copilul să apeleze în diverse situații. Parteneriatul cu Ministerul Educației şi cu Poliţia Română prin Institutul de Cercetare și Prevenire a Criminalității asigură adaptarea tuturor materialelor elaborate de Tedi la vârsta copiilor și respectarea dreptului acestora la o educație de calitate.

„La Școala Tedi, educația pentru siguranță începe de la clasa I. Ținând cont de societatea în care trăim, nu pare deloc devreme. Ritmul vieții și cantitatea de informații care invadează mintea copiilor de 7 ani din 2022 sunt mult mai mari decât în urmă cu 10 sau 20 de ani, așa că datoria noastră este să îi pregătim de la o vârstă fragedă să se descurce cât mai bine într-o societate extrem de dinamică. Secretul unui program reușit este rețeta echilibrată între când (cât mai devreme), cu cine (cu oameni pasionați) cât (suficient, dar nu obositor) și mai ales cum: interactiv, nonformal, online și fizic, provocator, distractiv și educativ în egală măsură. Școala Siguranței Tedi a reușit să echilibreze aceste ingrediente. Felicităm deopotrivă organizatorii, cât și toți profesorii și copiii implicați, pentru efortul, curajul și bucuria cu care învață să fie în siguranță”, a declarat domnul Ionel Florian Lixandru, secretar de stat în Ministerul Educației.

 

Școala siguranței Tedi continuă și în anul școlar 2022-2023! Cadrele didactice care vor avea elevi în clasa I sunt invitate să urmăreacă site-ul programului www.scoalatedi.ro pentru înscrierile care vor începe odată cu noul an școlar.

Suportul didactic este asigurat de Tedi și constă în materiale necesare desfășurării programului la clasă, concepute astfel încât să respecte modul de învățare specific elevilor de clasa I – prin jocuri și activități educative. Toate materialele sunt în format electronic și sunt transmise gratuit, prin e-mail, după finalizarea înscrierii. Materialele pot fi folosite atât în predarea directă la școală, cât și la orele în sistem online.

Cupa Tymbark Junior – antrenament cu jucători de națională la Vatra Dornei.

Miodrag Belodedici, Lucian Sănmărtean si Marius Niculae i-au pregătit de competitie pe micii fotbalisti.

 

După 2 ani de pauză impusă de pandemie, Cupa Tymbark Junior îsi reia activitatea. Peste 100 de elevi cu vârste cuprinse între 8 si 10 ani, participanti la viitoarea editie a competitiei, au participat, în sala de sport din Vatra Dornei, la un antrenament alături de trei nume importante din fotbalul românesc. Miodrag Belodedici, dublu câstigător al Cupei Campionilor Europeni, Marius Niculae, fost international, campion în România si Portugalia, si Lucian Sănmărtean, ex-tricolor cu două titluri de campion national, au împărtăsit elevilor din experienta acumulată în carierele lor si i-au provocat pe acestia la o sesiune pe teren în care le-au împărtăsit mici secrete pentru a-si îmbunătăti jocul.

Stiu că Belo a mai fost la Vatra Dornei unde a sustinut antrenamente cu elevi în cadrul Cupei Tymbark Junior. Pentru mine si Marius e prima dată când venim aici să ne întâlnim cu cei mici. Iar plăcerea a fost pe măsură. Am găsit copii foarte isteti, pasionati si talentati la fotbal. Si nu în ultimul rând, profesori foarte implicati. Îi felicităm pentru tot ceea ce fac si le dorim, si celor mici, si celor mari, mult succes în carieră”, a declarat Lucian Sănmărtean.

Cupa Tymbark Junior este o întrecere la fotbal adresată elevilor cu vârste cuprinse între 6 si 12 ani, fete si băieti. Competitia se desfăsoară la nivel national si este organizată de către Federatia Română de Fotbal si Maspex Romania, prin brandul Tymbark, în parteneriat cu Ministerul Educatiei si Cercetării. Întrecerea vizează atât descoperirea de talente, cât si încurajarea activitătii sportive în rândul celor mici. De la debutul competitiei, au participat peste 520.000 de copii.

Împreună cu Maspex Romania si Tymbark am scris istorie în fotbalul românesc juvenil din ultimii ani. Încă de la debutul Cupei Tymbark Junior, din 2016, am reusit să provocăm mii de copii din toată tara să intre în competitie reusind astfel s-o aducem la nivelul de cea mai mare întrecere de fotbal pentru copii din România. Sperăm că în anul următor scolar să o putem relua, pentru a oferi o nouă sansă copiilor din toată tară să-si pună în valoare talentul la fotbal”, a declarat Răzvan Burleanu, Presedinte FRF.

Parteneriatul cu Federatia Română de Fotbal a căpătat, începând din primăvara lui 2022, noi valente: brandul Tymbark este noul sponsor al loturilor nationale de fotbal U15, U16, U17 si U18.

”Credem în copii si în capacitatea lor de a face performantă. De aceea, ne implicăm în activităti care le oferă sansa de a-si etala talentul. Si nu în ultimul rând, în activităti care îi provoacă să facă miscare. Încurajarea praticării sportului de către copii este unul dintre obiectivele companiei noastre si facem totul pentru a-l realiza”, a declarat Grzegorz Grabowski, CEO Maspex Romania.

 

A avut loc cea de-a treia acțiune de reîmpădurire organizată de Maspex Romania prin brandul de apă Bucovina.

La plantare au participat trei nume mari ale fotbalului românesc: Miodrag Belodedici, Lucian Sănmărtean si Marius Niculae

 

Miercuri, 25 mai, în zona limitrofă si în parcul central din Vatra Dornei, judetul Suceava, a avut loc cea de-a treia actiune de reîmpădurire organizată de Maspex Romania prin brandul de apă Bucovina. La plantare au participat si trei nume mari ale fotbalului românesc, Miodrag Belodedici, Lucian Sănmărtean si Marius Niculae, în baza parteneriatului dintre Federatia Română de Fotbal si brandul de apă Bucovina. Parteneriatul a fost demarat în 2019, când Bucovina a devenit apa oficială a tricolorilor, si s-a extins la începutul anului 2022 pentru următorii patru ani, perioadă în care apa Bucovina este sponsor oficial al Echipei Nationale de Fotbal.

„Protejarea mediului înconjurător reprezintă o provocare pentru societatea noastră si pentru fotbal. Dacă ne dorim o societate sustenabilă, atunci este de datoria noastră, a tuturor, să fim responsabili si să ne implicăm în astfel de actiuni de protejare a mediului si mă bucur că FRF poate să contribuie activ la aceste initiative”, a punctat Răzvan Burleanu, presedintele FRF.

La actiunea de reîmpădurire au fost plantati aprox. 3.500 de puieti în zona limitrofă municipiului Vatra Dornei, cunoscută sub denumirea Colăcelu, si în parcul central al municipiului. La plantare a participat si Carmen Brumă, Ambasadoarea apei Bucovina, om de televiziune si formator de opinie pentru un mod de viată echilibrat. Ea li s-a alăturat angajatilor companiei Maspex Romania, voluntarilor de la Salvamont Vatra Dornei, Asociatia Vatra Dornei Tineret si de la Organizatia Tinerilor Dorneni. Partenerii principali ai actiunii au fost Primăria Vatra Dornei si Ocolul Silvic Dorna Candrenilor.

”Ne-am propus să facem o traditie din aceste actiuni de reîmpădurire si iată că reusim. Suntem deja la a treia reîmpădurire. Am fi fost la a patra dar pandemia ne-a tinut putin pe loc. Însă vom recupera, Bucovina este un brand activ, care se implică în viata comunitătii din care provine organizând diverse actiuni care au scopul de a mentine atât echilibrul mediului cât si pe cel al oamenilor ”, a declarat Grzegorz Grabowski, CEO Maspex Romania.

În 2022, Bucovina lansează campania de comunicare “Apa din tinutul echilibrului”, care duce mai departe povestea brandului prin definirea zonei sale de provenientă ca teritoriu absolut al armoniei dintre om si natură. Este o campanie de marketing 360ᴼ care înglobează mai multe platforme, cu actiuni specifice: campanii TV si digital, proiecte speciale de televiziune, comunicare Out Of Home, actiuni de BTL, campanii de responsabilitate socială. Noua directie de comunicare debutează cu această actiune de reîmpădurire prin care reprezentantii Bucovina si ambasadorii de brand contribuie la refacerea pădurilor din zonă prin plantarea de puieti, sub sloganul “PROTEJĂM tINUTUL ECHILIBRULUI”.

„Ne bucură foarte mult implicarea companiei Maspex Romania prin brandul de apă Bucovina în mentinerea echilibrului tinutului nostru. Este deja a treia actiune de reîmpădurire pe care o organizează în zonă si sunt sigur că vor urma si alte actitivităti de acest gen. Ne vom implica în continuare alături de ei, oamenii locului si natura merită toată dedicarea noastră ”, a declarat Ilie Bonches, primar Vatra Dornei.

”Este onorantă compania în care ne-am desfăsurat astăzi actiunile de plantare si sper să avem astfel de ocazii cât mai des! Am rămas plăcut surprins de responsabilitatea cu care toti voluntarii si invitatii speciali s-au implicat si sunt convins că exemplu dat va fi multiplicat în actiunile viitoare comune! Multumiri tuturor!”, a declarat Ing. Nicolae Hurghis, sef Ocolul Silvic Dorna Candrenilor.

Primăvara vine cu vești bune pentru juniorii naționalei de fotbal a României: Maspex Romania, prin cunoscutul brand Tymbark, îi va susține în drumul lor către performanță. Tymbark este noul sponsor al loturilor naționale U15, U16, U17 și U18, cărora le va sta alături pentru ca aceștia să-și îndeplinească visurile și îi va sprijini în drumul lor spre marea performanță.

Tymbark susține fotbalul românesc juvenil încă din 2016, când a lansat, alături de Federația Română de Fotbal, ceea ce avea să devină cea mai mare competiție de fotbal pentru copii, din România: Cupa Tymbark Junior. Fete și băieți din toată țara, cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani, se întrec în etape succesive pentru a deveni campioni ai competiției. Cupa Tymbark Junior a fost și una dintre primele competiții de anvergură națională care a susținut practicarea fotbalului de către fete. În plus, începând din acest an, prin brandul “Bucovina”, Maspex Romania susține și prima reprezentativă.

”Dezvoltarea celor mai buni juniori din România beneficiază de azi de susținerea financiară a Maspex Romania. Astfel, Maspex Romania devine un partener important în implementarea strategiei tehnice a FRF la nivelul loturilor naționale de juniori. După ce am dezvoltat împreună Cupa Tymbark Junior, competiție la care au participat, la ultima ediție, peste 160.000 de copii, și după susținerea oferită echipei naționale de seniori, Maspex Romania, prin brandul Tymbark, își propune acum să sprijine pregătirea celor mai talentați tineri fotbaliști din țara noastră în drumul lor spre marea performanță”, a spus Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

”Știm că nu este ușor, că performanța înseamnă multe ore de muncă și multe sacrificii, însă știm la fel de sigur că Tymbark o să fie alături de acești copii ambițioși. Pentru a atinge performanțele la care visează au nevoie de susținere pe toate planurile. Suntem aici pentru ei alături de antrenorii lor, de Federația Română de Fotbal și de toți cei implicați în formarea lor”, a declarat Grzegorz Grabowski, CEO Maspex Romania.

Maspex Romania se implică în activități care vizează promovarea unei alimentații sănătoase și a mișcării pentru dezvoltarea armonioasă a copiilor. Desfășoară campanii sociale cu scopul de a încuraja practicarea mișcării și colaborează cu personalități din lumea sportului considerate modele pentru copii. Maspex Romania crede cu tărie că sportul nu numai că tonifică organismul, dar și modelează caractere. Spiritul de competiție și fair-play-ul întâlnite în sport vor face din acești copii campioni la fotbal și în viață.

În cadrul programului Spitale colorate, susținut de Maspex Romania prin brandul Tedi, secții de pediatrie își vor schimba înfățișarea. Personaje fantastice, peisaje de poveste desenate în culori vii și calde totodată, vor decora pereții saloanelor unde copiii au nevoie sa se recupereze cat mai rapid. Astfel, micuții cu probleme de sănătate vor trece mai ușor prin neplăcerile bolilor în spații vesele și pline de culoare.

Primul proiect din cadrul programului a fost finalizat la Spitalul Municipal Vatra Dornei, unde secția de pediatrie a fost adusă la standarde medicale moderne de calitate și colorată pe placul micilor pacienți.

Ne-am gândit cu mult timp în urmă la un astfel de program însă pandemia a întârziat implementarea lui. Din fericire, în cele din urmă am reușit să-l punem în aplicare prin renovarea secției de pediatrie a spitalului municipal Vatra Dornei. Ne-am implicat și vom continua să o facem pentru că unul dintre principiile companiei Maspex Romania îl reprezintă îmbunătățirea calității vieții în cadrul comunităților în care ne dezvoltăm activitatea. Credem în responsabilitatea pe care o avem față de aceste comunități și dorim să contribuim la stabilitatea lor” – Grzegorz Grabowski, CEO Maspex Romania.

La secția de pediatrie a Spitalului Municipal din Vatra Dornei au fost renovați circa 400 de mp astfel încât pereţii, pardoseala şi tavanele să corespundă exigenţelor sistemului medical. Pereții au fost pictați în culori vesele, relaxând atmosfera și făcând-o mai prietenoasă. Au fost achiziționate 4 paturi pediatrice mecanice cu 3 funcții și un pat pediatric electromecanic cu 4 motoare pentru terapie intensivă. Acestora li s-a adăugat achiziționarea de lenjerii de pat, măsuțe, jucării (puzzle-uri, planșe și creioane colorate).

Investiția realizată de către Maspex Romania prin brandul Tedi pentru spitalul nostru este deosebit de importantă. Erau saloane care nu mai corespundeau în totalitate standardelor medicale moderne dar, prin implicarea lui Tedi, am reușit să le aducem la alt nivel. Atât medicii noștri cât mai ales copiii și însoțitorii sunt bucuroși de noile condiții. În general, mediul în care ești tratat poate contribui și el la succesul terapiei. Tocmai de aceea suntem convinși că micuții noștri pacienți vor fi externați nu doar sănătoși fizic ci și mai veseli”, a declarat Valentin Stan, manager Spitalul Municipal Vatra Dornei.

 

Maspex Romania crede cu tărie în ideea că o companie funcționează cu oameni și, mai ales, pentru oameni. Privind în viitor, acționând acum. Planuri de business, obiective – toate se realizează cu multă muncă, cu implicare și cu respect față de semeni și mediul înconjurător. Este mereu alături de oameni și de comunități, de valorile lor și resurse pe care ni le oferă natura. Pentru o viață trăită în armonie împreună.

Federația Română de Fotbal și Maspex Romania au decis să extindă parteneriatul. Ca urmare a noului angajament, Bucovina devine sponsor oficial al Echipei Naționale de Fotbal.

Colaborarea dintre Maspex și FRF a început în 2016, iar din 2019, Bucovina a devenit apa oficială a tricolorilor, însă prin acest nou parteneriat strategic, Maspex se va implica și mai mult în susținerea tricolorilor. Noul contract se va întinde pe o durată de 4 ani, până la finalul anului 2025.

“Ne bucură extinderea acestui parteneriat demarat în urmă cu 6 ani, precum și angajamentul Maspex pe termen lung alături de FRF. Împreună am dat naștere celei mai mari competiții fotbalistice pentru copii, Cupa Tymbark Junior, unde peste 160.000 de copii, băieți și fete, cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani, din întreaga țară, au evoluat la ultima ediție. Începând de azi, partenerul nostru prin brandul Bucovina va fi alături și de echipa națională și de toți suporterii săi”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

Colaborarea deosebită avută în ultimii ani cu FRF ne-a motivat să extindem parteneriatul existent. Atât ca durată, cât și ca implicare. Considerăm că o apă echilibrată așa cum este Bucovina trebuie să rămână alături de fotbal și de echipa națională în drumul ei spre performanta. Continuarea acestui parteneriat reprezintă punerea în practică a unora dintre principiile și obiectivele companiei noastre: susținerea practicării sportului ca mod de viață sănătos, a dorinței de succes și a celor care luptă pentru a-l obține”, a declarat Grzegorz Grabowski, CEO Maspex Romania.

Despre Maspex Romania
Cu o experienţă de peste 25 de ani pe piaţă şi un portofoliu vast de produse, compania Maspex Romania este unul dintre cei mai cunoscuţi producători din ţară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri dulci şi sărate, apă minerală naturală.

În prezent, Maspex Romania este lider de piaţă în România, pe segmentele JNSD, cappuccino şi ciocolată caldă. Compania deţine branduri cunoscute şi apreciate, precum: sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare – Tymbark, Tedi, Ciao, Figo; produse făinoase – pastele Arnos; produse instant – La Festa Cappuccino, HotChocolate La Festa, La Festa 3in1; dulciuri şi snacksuri dulci şi sărate – Salatini, Rollini d’Oro; băuturi energizante – Tiger, apă minerală naturală plată şi carbogazificată – Bucovina, apă de izvor – La Vitta, apă minerală naturală plată natural alcalină – Alcalia.

Piaţa de desfacere pentru Maspex Romania este reprezentată atât de România, cât şi de țările în care sunt exportate produsele: Polonia, Bulgaria, Republica Moldova, Macedonia de Nord, Serbia, Albania, Kosovo, Germania, Spania, Marea Britanie, Germania, Italia, Grecia, Olanda, Belgia, Cipru, Franța.

Despre Apa Bucovina
Apa minerală naturală Bucovina provine din surse subterane localizate într-o zonă sălbatică, protejată, de tip rezervație naturală, izolată de orice activități ale omului. Apa minerală naturală plată Bucovina și-a câștigat aprecierea de-a lungul timpului datorită calităților sale deosebite: este apă minerală naturală plată, de zăcământ, care izvorăște natural, cu reziduu sec foarte scăzut (72g/ml) și pH (7,31) optim consumului permanent. Originea subterană îi asigură stabilitatea, temperatura și conținutul de săruri minerale constante și o protejează de riscurile de poluare, indiferent de condițiile climaterice de la suprafață.

O nouă generație de elevi de clasa I învață despre ce înseamnă și care sunt regulile de bază pe care trebuie să le urmeze pentru a fi în siguranță. Este al 7-lea an în care Tedi, împreună cu învățători din toată țara și cu reprezentanți ai Poliției Române prin Institutul de Cercetare și Prevenire a Criminalității, ajunge în sălile de curs – fizic sau online – pentru a interacționa cu cei mici în cadrul unor lecții gândite pentru a fi interesante și provocatoare.

Cele mai recente lecții la care Tedi a participat online s-au desfășurat la Școala Gimnazială ,,Pavel Dan’’ din Tritenii de Jos, județul Cluj și la Școala Gimnazială ,,Ioan Bădescu” din Popești-Leordeni, județul Ilfov. Cei mici au fost foarte încântați de întâlnirea cu Tedi și au fost foarte atenți la informațiile primite privind prevenirea, recunoașterea și gestionarea bullyingului și relațiile cu colegii.

Numărul mare de elevi înscriși, 36.411 în anul școlar 2021-2022, arată o dată în plus că inițiativa lui Tedi este tot mai apreciată de la an la an. În anul școlar 2020-2021 au fost înscriși 34.041 de elevi din toată țara.

Și, pentru că le plac provocările și informațiile furnizate de Tedi în broșura pe care le-o pune gratuit la dispoziție an de an, elevii înscriși la această ediție s-au grăbit să trimită în număr mare fotografii cu activitățile în care au fost implicați. Astfel, de la începutul anului școlar și până în prezent, Tedi a primit peste 16.700 de fotografii. Cei mici sunt foarte ambițioși, cu siguranță îi vor depăși pe colegii lor mai mari care, în anul școlar 2020 – 2021, au trimis peste 27.000 de fotografii până la finalul școlii.

Bucuria și satisfacțiile pe care ni le aduc acest proiect sunt mai mari de la an la an. Numărul tot mai mare de învățători interesați, de copii care ascultă cu interes informațiile privind siguranța lor, modul în care toți se implică în desfășurarea activităților ne fac să privim cu încredere la viitor. Știm că vom avea o societate cu adulți informați, implicați și responsabili. Și ne bucurăm că Tedi contribuie din plin la asta, făcând o echipă foarte bună cu profesorii învățători și cu reprezentanții Poliției Române” – Ioana Vișean, Director de comunicare Maspex Romania.

Programul Școala siguranței Tedi are drept scop asimilarea unor cunoștințe și dezvoltarea unui set de abilități la care copilul să apeleze în diverse situații. Parteneriatul cu Ministerul Educației şi cu Poliţia Română prin Institutul de Cercetare și prevenire a Criminalității asigură adaptarea tuturor materialelor elaborate de Tedi la vârsta copiilor și respectarea dreptului acestora la o educație de calitate.

Și ediția din acest an a Programului “Școala Siguranței Tedi” se bucură de succes în rândul copiilor dar și al adulților, fapt ce ne motivează să continuăm acest demers de prevenire a victimizării minorilor. Programul ne oferă prilejul nu doar de a-i învăța pe cei mici cum să fie în siguranță acasă, pe stradă sau în mediul online dar și de a afla care sunt temerile lor. Întrebările de la curs ne arată cât de important este să petrecem timp cu cei mici, să-i ascultăm și împreună să găsim soluții la problemele lor.” – comisar șef de poliție Ramona DABIJA-Director al Institutului de Cercetare și Prevenire a Criminalității

„Ministerul Educației consideră parteneriatul cu Maspex Romania și cu Poliția Română unul de succes. Derularea acestui program s-a dovedit a fi, în cei 7 ani de existență, extrem de utilă și eficientă pentru elevii de clasa I. Ne bucurăm că împreună reușim să punem bazele unei educații solide într-un domeniu extrem de important pentru Ministerul Educației: siguranța copiilor. Totodată, suntem conștienți că, pe lângă competențele formate, dezvoltate și exersate în cadrul disciplinelor de studiu din planurile cadru, elevii învață și din parteneriatele instituționale ce răspund nevoilor și cerințelor actuale ale societății”, a declarat domnul Sorin Ion, secretar de stat în Ministerul Educației.

Cu toții ne dorim să trăim într-o lume mai sigură și mă bucur mult că Programul «Școala siguranței Tedi» vine în sprijinul elevilor, părinților și învățătorilor cu o serie de activități educative privind siguranța copiilor (acasă, la școală, pe stradă, în vacanțe, în mediul online). Deoarece la această vârstă copiii percep pericolele într-un mod mai puțin conștient, consider că toate experiențele de învățare oferite de acest program îi ajută pe elevi să-și dezvolte abilități de viață solide/relevante, cu privire la siguranța lor și a celor din jur. Elevii mei sunt tare entuziasmați să învețe despre SIGURANȚĂ alături de Tedi, care le pregătește activități distractive, atractive și muuuulte jocuri.

Apreciez în mod deosebit materialele educative gratuite (cărțile de colorat, broșurile, pliantele informative) puse la dispoziție de către organizatorii programului și le consider un sprijin în proiectarea activităților desfășurate cu elevii. Găsesc foarte utile și resursele oferite de site-ul scoalatedi.ro (filmulețele educative și jocurile). Siguranța ar trebui să reprezinte o prioritate pentru noi toți. Îmi doresc ca «Școala siguranței Tedi» să ajungă în cât mai multe școli din România. Este un program extrem de valoros.’’- doamna Mirela Canonenco, cadru didactic la Şcoala Gimnazială ,,Pavel Dan’’, Tritenii de Jos, Cluj.

 

Suportul didactic este asigurat de Tedi și constă în materiale necesare desfășurării programului la clasă, concepute astfel încât să respecte modul de învățare specific elevilor de clasa I – prin jocuri și activități educative. Toate materialele sunt în format electronic și sunt transmise gratuit, prin e-mail, după finalizarea înscrierii. Materialele pot fi folosite atât în predarea directă la școală, cât și la orele în sistem online.

 

Mai multe informații de interes pentru elevii de clasa I și pentru părinții acestora se regăsesc pe site-ul programului www.scoalatedi.ro.

 

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați:

Anca Ionescu Ioana Vişean

Attitude PR Maspex Romania

Communications Specialist PR Manager

0040 747 501 016 0040 740 005 074

anca@attitudepr.ro i.visean@maspex.ro

 

Despre Maspex Romania

Cu o experienţă de peste 25 de ani pe piaţă şi un portofoliu vast de produse, compania Maspex Romania este unul dintre cei mai cunoscuţi producători din ţară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri sărate, apă minerală naturală.

În prezent, Maspex Romania este lider de piaţă în România, pe segmentele JNSD, cappuccino şi ciocolată caldă. Compania deţine branduri cunoscute şi apreciate, precum: sucuri, nectaruri, băuturi răcoritoare – Tymbark, Tedi, Ciao, Figo; produse făinoase – pastele Arnos; produse instant – La Festa Cappuccino, HotChocolate La Festa, La Festa 3in1; dulciuri şi snacksuri sărate -Rollini d’Oro, Salatini; băuturi energizante – Tiger, apă minerală naturală plată şi carbogazificată – Bucovina, apă de izvor – La Vitta Spring, apă minerală naturală natural alcalină – Alcalia.

Piaţa de desfacere pentru Maspex Romania este reprezentată atât de România, cât şi de țările în care sunt exportate produsele: Polonia, Bulgaria, Republica Moldova, Macedonia de Nord, Serbia, Albania, Kosovo, Germania, Spania, Marea Britanie, Germania, Italia, Grecia, Olanda, Belgia, Cipru, Franța.

BUCOVINA – apa oficială a Echipei Naționale de Fotbal a României

Federația Română de Fotbal și Maspex Romania au extins parteneriatul prin care Cupa Tymbark Junior a devenit cea mai importantă competiție de fotbal dedicată elevilor, astfel că brandul BUCOVINA se alătură familiei fotbalului românesc.

Prin acest nou parteneriat strategic, BUCOVINA devine apa oficială a Echipei Naționale de Fotbal a României. Compania producătoare Maspex Romania va furniza apă îmbuteliată și băuturi răcoritoare necarbogazoase la acțiunile și evenimentele FRF.

Parteneriatul se va întinde pe o durată de doi ani, până la finalul lui 2021.

„Ne bucurăm să extindem acest parteneriat cu Maspex Romania prin care am reușit să dăm naștere unei competiții unice, Cupa Tymbark Junior. În această ediție, a patra, au luat startul aproape 145.000 de elevi din întreaga țară! Împreună cu partenerul nostru construim viitorul fotbalului românesc, a venit momentul ca acesta să se alăture și vârfului piramidei și să fie alături de Echipa Națională în viitoarele provocări. Încă o dată am demonstrat că Federația Română de Fotbal este un partener de încredere pentru mediul de business și, astfel, reușim să continuăm cu succes strategie comercială care a devenit deja un model în asigurarea suportului optim pentru performanța sportivă”, a declarat Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.

Colaborarea dintre Maspex Romania și Federația Română de Fotbal este una care ne încântă și care ne onorează. Au trecut deja 4 ani de când ne-am unit forțele pentru susținerea fotbalului românesc, iar parteneriatul nostru este unul de succes. Am început cu organizarea celei mai mari competiții de fotbal pentru elevi – Cupa Tymbark Junior – și continuăm susținând fotbalul de performanță. Brandul BUCOVINA, parte a portofoliului Maspex, este de acum apa oficială a echipei naționale. Acesta este modul nostru de a încuraja practicarea sportului ca stil de viață sănătos și de a susține activitatea echipei naționale și a Federației. Mult succes tricolori! Vă suntem alături! Grzegorz Grabowski, directorul general Maspex Romania.

Şcoala siguranţei Tedi deschide porțile celui de-al doilea an!

Școala siguranței Tedi, un proiect în urma căruia cei mici vor dobândi multe informații utile pentru siguranța lor, anunță debutul celui de-al doilea an. În campania din anul școlar 2016-2017 s-au înscris 935 de şcoli, însumând un total de 32.264 elevi de clasa I, cu 7% mai mulți decât în primul an (2015-2016), când au participat 645 de şcoli, însumând un total de 30.023 elevi de clasa I.

Tedi desfășoară, în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice şi cu Poliţia Română, programul Şcoala siguranţei, adresat elevilor aflaţi în primul an de studiu. Programul se va desfăşura pe tot parcursul anului şcolar 2016-2017. Scopul programului îl reprezintă informarea copiilor privind potenţialele pericole şi furnizarea de soluţii, prin metode educative specifice vârstei lor, pentru gestionarea acestora.

Primul an desfășurat la nivel național ne-a adus mari satisfacții. Încă de la început am fost impresionați de numărul mare de școli înscrise iar, pe parcurs, rezultatele transmise de către cadrele didactice implicate ne-au bucurat mult. La fel de mult ne-a bucurat și implicarea Poliției Române ai cărei angajați au desfășurat multe activități cu elevii claselor I din toată țara. Acum, la finalul primului an al Școlii Siguranței, Tymbark Maspex România are clar certitudinea că, prin acest program, vom face pași mari în direcția creșterii siguranței copiilor” – Ioana Vișean, Director de comunicare Tymbark Maspex România.

Tedi asigură gratuit suportul didactic, care constă în materiale educative complexe şi atractive pentru elevi, astfel încât, la finalul anului școlar, copiii să fie capabili să identifice situaţiile de risc la care pot fi expuşi şi să adopte măsuri de prevenire adecvate. Programul furnizează informații care se pliază pe modul de a fi și de a învăța al copilului de clasa I. Activitățile concepute pentru predarea informațiilor despre siguranță respectă nevoia copilului de a învăța prin joc.

„Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice a susținut și va susține și în anul școlar 2016-2017 programul Şcoala siguranţei Tedi pe îl apreciază ca fiind foarte util în direcţia creşterii siguranţei elevilor atât la școală și acasă, cât și în spații rutiere, sociale, de timp liber și virtuale. Le mulțumesc tuturor cadrelor didactice care se vor implica în proiect și le transmit toată aprecierea noastră cu atât mai mult cu cât este cunoscut faptul că educarea copiilor în domeniul siguranței este un proces de durată, care necesită cunoștințe, exercițiu și multă implicare” – Rodica Diana Cherciu, Inspector general în cadrul Direcției Generale Învățământ Preuniversitar din Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice.

„Siguranţa copiilor este o prioritate pentru Poliţia Română, sens în care acordăm o atenţie deosebită activităţilor informativ-preventive derulate în şcoli. Considerăm că prevenirea criminalităţii în rândul minorilor trebuie făcută în sistem integrat, prin colaborarea dintre şcoală-familie-poliţie, cu sprijinul societăţii civile şi al mediului privat. În acest context, apreciem ca salutară dezvoltarea programului Şcoala siguranţei la nivel naţional şi suntem convinşi că împreună cu iniţiatorii programului şi cu partenerii noştri vom reuşi să aducem un plus de siguranţă copiilor” – Subcomisar Florentina Cenja, coordonator al proiectului din partea Inspectoratului General al Poliţiei Române.

În Polonia, programul „Puchatek Safety Academy” (Academia Siguranţei Puckatek) este organizat anual încă din 2009 de către Grupul Maspex (din care face parte compania Tymbark Maspex România) prin brandul Puckatek. La cele 7 ediţii organizate până acum au participat 1.500.000 de elevi, iar la cea mai recentă campanie (în anul şcolar 2016-2017) s-au înscris un număr de 200.000 de elevi de clasa I din Polonia.

Detalii privind desfășurarea proiectului pot fi urmărite pe www.scoalatedi.ro

București, 30 martie 2016

Rio Bucovina devine parte a Grupului polonez

Maspex Wadowice

Rio Bucovina, unul dintre cei mai mari producători de ape minerale naturale de pe piaţa românească, a fost achiziționată de către Grupul Maspex Wadowice din Polonia. Tranzacția a obținut avizul Consiliului Concurenţei din România, iar acţiunea de due diligence a fost finalizată cu succes. Achiziția include preluarea facilităţilor de producţie ale societăţii Rio Bucovina precum şi a brandului de ape minerale “Bucovina”. Tranzacţia este cea de-a 3-a pe care Grupul Maspex o realizează în România și cea de-a 18-a la nivelul Grupului.

 

Grupul Maspex, un important producător polonez de sucuri de fructe, nectaruri şi băuturi răcoritoare, precum şi de produse instant, paste făinoase, biscuiţi şi snackuri, realizează, odată cu achiziționarea Rio Bucovina, cea de-a 18-a preluare la nivelul Grupului. Anul trecut, Grupul Maspex a finalizat cea mai recentă achiziţie, ce a constat în preluarea activelor firmei Agros Nova din Polonia, achiziție care a avut ca efect crearea unui puternic grup alimentar în Europa Centrală şi de Est, cu un rulaj de aproape 1 miliard de euro.

România reprezintă pentru Grupul Maspex o a doua piaţă ca mărime, după Polonia, atât din punctul de vedere al cifrei de afaceri şi al investiţiilor efectuate, cât şi al puterii de cumpărare. Compania a intrat pe piaţa românească în anul 1996 iar în prezent este unul dintre cei mai mari investitori polonezi în România. Produse precum: sucurile pentru copii Tedi, nectarurile şi sucurile de fructe Tymbark, ciocolata caldă şi cappuccino La Festa, ceaiurile instant Ekland, crema pudră pentru cafea Coffeeta, biscuiţii săraţi (crackers) şi covrigeii (brezels) Salatini ocupă un loc important în preferinţele consumatorilor români.

Rio Bucovina este unul dintre cei mai mari producători ce activează pe piața românească a apelor minerale naturale. Cu o cifră de afaceri de aproximativ 40 milioane de euro înregistrată în 2015 (mai mare cu 18% față de cifra de afaceri a anului 2014), Rio Bucovina a avut anul trecut o creștere de 12% în valoare pe piața apelor minerale naturale îmbuteliate. Conform datelor AC Nielsen (octombrie – noiembrie 2015), Rio Bucovina deține o cotă de 14% în valoare pe piața apelor minerale naturale plate, acest segment fiind cel mai mare din totalul pieţei de ape minerale îmbuteliate.

Apa minerală naturală “Bucovina” provine din surse subterane, izolate de orice activităţi ale omului, apa minerală naturală plată fiind certificată de către Institutul pentru Ocrotirea Mamei şi Copilului “Alfred Rusescu pentru a fi utilizată în prepararea alimentelor destinate sugarilor.

Krzysztof Pawiński, Preşedintele Consiliului de Administraţie al Grupului Maspex Wadowice: Brandul Bucovina va creşte semnificativ competitivitatea noastră şi va consolida poziţia Grupului Maspex pe piaţa românească. Consumul de apă minerală naturală în România este încă la un nivel scăzut, comparativ cu alte state europene, ceea ce cu siguranţă creează perspectivele unei dezvoltări continue.”

Krzysztof Grabowski, Preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei Tymbark Maspex România: „Ne bucurăm că Maspex Wadowice a reușit perfectarea celei mai mari achiziţii realizate de către Grup, până la acest moment, în România. Alăturarea Rio Bucovina companiilor din Grupul Maspex este considerată de către noi deosebit de importantă, având în vedere calitatea apei minerale naturale Bucovina, precum şi nivelul ridicat de performanţă al angajaţilor acestei companii. Alături de Rio Bucovina, Tymbark Maspex România și-a propus să rămână printre cele mai importante și puternice companii de pe piața FMCG din România.

Dorel Radu, Director general al Rio Bucovina:Ca parte a Grupului Maspex, alături de Tymbark Maspex România, Rio Bucovina îşi va consolida şi mai mult poziţia pe piaţa FMCG din România. Sunt sigur că experienţa Grupului, precum şi obiectivele ambiţioase ale acestuia în ce priveşte portofoliul de produse, vor contribui în mod substanţial la dezvoltarea continuă a brandurilor comercializate de compania Rio Bucovina.”

Tranzacția a fost asistată, din partea Grupului Maspex, de către avocații RTPR Allen&Overy, iar din partea vânzătorului de către firma de avocatură Mareș / Danilescu / Mareș.

INFORMAŢII SUPLIMENTARE

 

GRUPUL MASPEX WADOWICE

 

Grupul Maspex Wadowice este una dintre cele mai mari companii din Europa Centrala şi de Est pe segmentul produselor alimentare. Compania este lider incontestabil pe piaţa sucurilor, nectarurilor şi a băuturilor răcoritoare în Polonia, Cehia şi Slovacia, şi un jucător important în Ungaria, România, Bulgaria şi Lituania. De asemenea, Grupul este un important producător pe piaţa produselor instant (cappuccino, cacao, crema pudră pentru cafea, ceaiuri instant) în Europa Centrală şi de Est. Maspex deţine totodată poziţia de lider pe piaţa pastelor făinoase din Polonia, şi este unul dintre producătorii cu tradiţie din România. În iulie 2015, Grupul a achiziţionat activele firmei Agros Nova din Polonia, devenind astfel lider pe piaţa gemurilor, a ketchup-ului şi a sosurilor, precum şi un principal producător pe segmentul semipreparatelor şi al preparatelor de legume din Polonia.

 

Grupul Maspex se bazează în continuare pe aceeaşi strategie aplicată de-a lungul anilor, crearea unor branduri de succes, care să se afle în topul preferinţelor consumatorilor. De asemenea, achiziţiile reprezintă o modalitate de extindere şi de lărgire a ofertei de produse de marcă. Grupul Maspex Wadowice a efectuat, în decursul a peste 20 de ani de existenţă, un număr de 18 achiziţii (dintre care 10 în afara Poloniei) preluări din care amintim: companiile Tymbark şi Lubella din Polonia; business-ul de sucuri al firmei Walmark, ce este în prezent lider pe piaţa băuturilor răcoritoare din Cehia şi Slovacia; compania Olympos, un producător important de sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare din Ungaria; societatea Queen’s, unul dintre producătorii de sucuri de top din Bulgaria; brandul Plusssz, lider pe piaţa ungurească de vitamine efervescente; brandul Apenta, una dintre cele mai vechi mărci comerciale de pe piaţa apelor minerale din Ungaria; firma Arnos, producător de tradiţie pe piaţa românească a pastelor făinoase; marca Salatini, cea mai veche marcă comercială din România pe segmentul biscuiţilor săraţi (crackers). În anul 2015, preluarea activelor firmei Agros Nova din Polonia a presupus achiziţionarea a două unităţi de producţie în Łowicz şi Wąsosz, precum şi a brandurilor Łowicz, Krakus, Kotlin, Włocławek, Fruktus, Tarczyn şi DrWitt.

 

Brandurile Tymbark, Kubuś (Tedi), Lubella, Łowicz, Krakus, Kotlin, Puchatek (Brumi), Ekland, DecoMorreno, Cremona (Coffeeta), La Festa şi Plusssz sunt lider în categoria în care activează, fiind produse ce se bucură de o imensă încredere în rândul consumatorilor, nu numai în Polonia ci şi în ţările din Europa Centrală şi de Est. În anul 2014, cifra de afaceri la nivel de Grup a atins un nivel de aproape 800 milioane de euro, din care o treime o reprezintă vânzările în afara Poloniei. Produsele Grupului Maspex ajung în peste 50 de ţări din toată lumea.

RIO BUCOVINA

 

Rio Bucovina a luat fiinţă în anul 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina şi producţia băuturilor răcoritoare Rio. Mărcile comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina (apă minerală naturală plată şi carbogazificată); La Vitta (apă de izvor plată şi apă de masă carbogazoasă); Rio, La Vitta, Malibu, Bon Ton (băuturi răcoritoare carbogazoase); Golden Horse (băutură energizantă); La Vitta (produse alimentare).

Şcoala siguranţei Tedi

Primul an al programului a ajuns la final

Primul an al programului Şcoala siguranţei Tedi”, adresat elevilor aflaţi în primul an de studiu și desfășurat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice şi cu Ministerul Afacerilor Interne, prin Poliţia Română, a ajuns la final. Demarat în luna septembrie 2015, programul s-a derulat pe tot parcursul anului şcolar 2015-2016. Scopul programului îl reprezintă informarea copiilor privind potenţialele pericole şi furnizarea de soluţii prin metode educative specifice vârstei lor pentru gestionarea acestora. În program s-au înscris 645 de şcoli din 415 localităţi din întreaga țară, însumând un total de 30.023 elevi de clasa I.

București, 9 iunie 2016 – Programul educațional naţional Școala Siguranței Tedi, ce urmăreşte însuşirea informaţiilor privind siguranţa personală de către elevii din clasa I, a ajuns la finalul primului an de desfășurare.

 

La Școala Gimnazială 194 din București a avut loc festivitatea de încheiere a acestui prim an. Elevii clasei I au prezentat colegilor din clasa zero informațiile dobândite pe parcursul anului, iar, la final, au sărbătorit ca adevărați absolvenți, aruncând în aer tocile primite în dar de la Tedi.

 

La eveniment au participat Ioana Vișean, Director de comunicare Tymbark Maspex România, Rodica Diana Cherciu, Inspector general în cadrul Direcției Generale Învățământ Preuniversitar din Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, Subcomisar Florentina Cenja, coordonator al proiectului din partea Inspectoratului General al Poliţiei Române. Evenimentul a fost moderat de către jurnalistul Simona Dragomir, care s-a implicat și în promovarea mesajelor programului.

 

Primul an desfășurat la nivel național ne-a adus mari satisfacții. Încă de la început am fost impresionați de numărul mare de școli înscrise, iar, pe parcurs, rezultatele transmise de către cadrele didactice implicate ne-au bucurat mult. La fel de mult ne-a bucurat și implicarea Poliției Române ai cărei angajați au desfășurat multe activități cu elevii claselor I din toată țara. Acum, la finalul primului an al Școlii Siguranței, Tymbark Maspex România are clar certitudinea că, prin acest program, vom face pași mari în direcția creșterii siguranței copiilor”, a declarat Ioana Vișean, Director de comunicare Tymbark Maspex România

 

În program s-au înscris 645 de şcoli din 415 localităţi din întreaga țară, însumând un total de 30.023 elevi de clasa I. Tedi a asigurat suportul didactic prin materiale educative complexe şi atractive pentru elevi astfel încât, la finalul anului școlar, copiii să fie capabili să identifice situaţiile de risc la care pot fi expuşi şi să adopte măsuri de prevenire adecvate. Programul a urmărit furnizarea de informații care să se plieze pe modul de a fi și de a învăța al copilului de clasa I. Activitățile concepute pentru predarea informațiilor despre siguranță au respectat nevoia copilului de a învăța prin joc.

 

”Ministerul Educaţiei şi Cercetării Ştiinţifice sustine astfel de programe pe care le apreciază ca fiind foarte utile în direcţia creşterii siguranţei elevilor atât la școală și acasă, cât și în spații rutiere, sociale, de timp liber și virtuale. Le mulțumesc tuturor cadrelor didactice care s-au implicat în proiect și le transmit toată aprecierea noastră, cu atât mai mult cu cât este cunoscut faptul că educarea copiilor în domeniul siguranței personale şi de grup este un proces de durată, care necesită cunoștințe, exercițiu și multă implicare”, a declarat Rodica Diana Cherciu, Inspector general în cadrul Direcției Generale Învățământ Preuniversitar din Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice.

 

În Polonia, acest program „Puchatek Safety Academy” (Academia Siguranţei Puckatek) este organizat anual încă din 2009 de către Grupul Maspex (din care face parte compania Tymbark Maspex România) prin brandul Puckatek . La cele 7 ediţii organizate până acum au participat 1.200.000 de elevi, iar la cea mai recentă campanie (în anul şcolar 2015-2016) s-au înscris 8.000 de şcoli din Polonia, cu un număr de 300.000 de elevi de clasa I.

 

Detalii privind desfășurarea proiectului pot fi urmărite pe www.scoalatedi.ro

București, 29 mai 2016

Cupa Tymbark Junior și-a desemnat câștigătorii

Sâmbătă, 28 mai, pe stadionul Ilie Oană” din Ploiești s-a jucat fotbal cu mult patos și implicare pentru câștigarea unuia dintre cele mai râvnite obiective ale elevilor din toată țară – Cupa Tymbark Junior. 400 de copii, fete și băieți, s-au întrecut în 50 de partide desfășurate pe durata întregii zile în care s-a jucat fotbal timp de 1.000 de minute. Marii câștigători sunt: U 10 – fete – Școala Gimnazială 40 București, U 12 – fete – Școala Gimnazială 40 București, U 10 – băieți – Școala Gimnazială 66 București, U 12 – băieți – Școala Gimnazială 27 Brașov. Un amănunt inedit este reprezentat de faptul că, la fete, campioane atât la categoria U10 cât și U12 sunt elevele aceleeași școli, antrenate de aceeași profesoară, doamna Roxana Ștefănescu.

Pe lângă medalii, cupe și produse Tymbark, câștigătorii au primit ca premiu bilete la partida România-Polonia din data de 11 noiembrie, meci ce se va juca în preliminariile Campionatului Mondial de Fotbal din 2018. Biletele sunt oferite de către Federația Română de Fotbal (FRF). La eveniment a participat susținătorul și ambasadorul competiției, fostul mare portar, Helmut Duckadam.

Emoții și dorința de a fi campioni

Stadionul “Ilie Oană” din Ploiești a fost gazda emoțiilor și a dorinței de a arăta că au stofă de campioni a celor mai talentați și mai ambițioși elevi din țară. 400 de copii, fete și băieti, cu vârste cuprinse între 8 și 12 ani, au participat la competiție și s-au întrecut în marea finală prin intermediul unității de învățământ în care învață.

 

A fost absolut extraordinară atmosfera de pe stadionul Ilie Oană! Pe lângă talent, copiii au arătat că sunt ambițioși, că știu să se comporte ca adevărați sportivi pentru a-și atinge obiectivul de a deveni campioni. Tymbark Maspex România va susține în continuare practicarea sportului, urmărind atât descoperirea unor talente la fotbal, cât și formarea unor caractere frumoase”, a declarat Ioana Vișean, Director de comunicare Tymbark Maspex România.

 

1000 de minute de fotbal într-o singură zi

Meciurile din ziua Finalei au fost disputate de către echipe de elevi veniți din întreaga țară. Copii din Iași, Segarcea, Feldioara, Brașov, Cluj, Timișoara, Galați, Craiova au format 30 de echipe din care 14 echipe de fete (8 echipe – U12 și 6 echipe – U10) și 16 echipe de băieți (8 echipe – U12 / 8 echipe – U10).

Copiii s-au întrecut ca adevărați sportivi, urmând strategii și strângând din dinți la mici accidentări. Lacrimi de tristețe și de bucurie au însoțit cele 249 de goluri înscrise pe durata celor 1000 de minute de fotbal din marea zi a Finalei.

Cupa Tymbark Junior este o inițiativă foarte bună a companiei Tymbark Maspex România, căreia m-am alăturat din convingerea că aceasta este o șansă extraordinară oferită elevilor pentru a-și realiza visul de a deveni campioni la fotbal” a declarat Helmut Duckadam, cunoscutul portar, supranumit și „Eroul de la Sevilla” după ce a apărat 4 lovituri consecutive de la 11 metri în finala Cupei Campionilor din anul 1986.

 

Două echipe campioane, aceeași școală, același antrenor

Elevele de la Școala Gimnazială 40 din București, antrenate de profesoara Roxana Ștefănescu, au reușit perfomanța de a câștiga Cupa Tymbark Junior la ambele categorii de vârstă U10 și U12.

Pe elevele de la categoria de vârstă U10 le antrenez de câteva luni iar pe cele de la U12 de aproximativ un an. Este multă muncă, le-am explicat și lor că trebuie să muncim și să fim consecvenți. Având în vedere rezultatul, s-ar părea că au înțeles și mă bucur foarte mult!”, a declarat Roxana Ștefănescu, profesor Școala Gimnazială 40, București.

 

—————————————————–

Adresată elevilor cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani și desfășurată în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice, întrecerea a avut loc la nivel nivel național și a beneficiat de participarea a peste 6.000 de copii din întreaga țară.

Campionatul de fotbal Cupa Tymbark are o experienţă de 17 ani, fiind organizat în Polonia de către Asociaţia de Fotbal Polonez. Din 2007, sponsorul principal al tuneului este

Tymbark, parte a Grupului Maspex Wadowice alături de compania Tymbark Maspex România. Turneul se desfăşoară în Polonia sub denumirea „Cupa Tymbark. Din curtea şcolii pe stadion!” şi este, practic, cel mai mare campionat de fotbal pentru copii din Europa, cu peste 1,5 milioane de copii participanţi din toată țara, cu vârste cuprinse între 6 şi 12 ani. La cea mai recentă ediţie a turneului, finalizată în mai 2016, au participat peste 320.000 de elevi din clasele primare (fete şi băieţi) din toată Polonia.

 

Proiectul poate fi urmărit și pe www.cupatymbark.ro

Tedicioşi pentru pofticioşi!

 

Tedi are pentru tine… BISCUIŢI delicioşi cu vitamine

 

Bucureşti, 26 februarie 2015 – Începând de astăzi, cunoscutei băuturi pentru copii, Tedi, i se alătură 3 sortimente de biscuiţi, cu gust delicios şi forme jucăuşe. Fără conservanţi sau coloranţi, biscuiţii Tedi se regăsesc în pachete de 50g și 100g – petit beurre – precum şi în pachete de 34g – biscuiţi sub forma unei tablete de ciocolată, o noutate absolută pe piaţa biscuiţilor din România. Biscuiţii Tedi sunt cel mai recent produs din portofoliul Tymbark Maspex, iar România este singura ţară care a produs şi a lansat, până în acest moment, sortimentele de biscuiţi sub brandul Tedi.

Prezent de 14 ani pe piaţa din România, brandul Tedi s-a impus de la început şi şi-a consolidat permanent poziţia de leader pe piaţa băuturilor necarbonatate pentru copii. Cu biscuiţii, Tedi îşi face intrarea pe un nou segment dedicat produselor pentru cei mici, păstrând standardul de calitate cunoscut celor care îndrăgesc sucul Tedi.

„Biscuiţii Tedi sunt dedicaţi copiilor şi au fost creaţi cu ajutorul lor. Ei sunt cei care au validat gustul final al acestora. Iar faptul că au făcut o alegere bună este dovedit de rapiditatea cu care biscuţii au fost deja absorbiţi de piaţă, existând un feedback pozitiv atât din partea comercianţilor, cât şi a consumatorilor finali.“, a declarat Mihaela Greluş, director de marketing, Tymbark Maspex România.

Totodată, produsul vine şi cu o noutate absolută pe piaţa biscuiţilor din România, biscuiţii cu bucăţi de ciocolată, un sortiment special care are în componenţă 8 cereale şi 6 vitamine. Produs de nişă, biscuiţii sub forma unei tablete de ciocolată au toate premisele pentru a se impune într-un timp destul de scurt pe acest segment.

Ca multe dintre brandurile companiei, leaderi pe segmentele lor de piaţă, avem convingerea că şi biscuţii Tedi vor urma acelaşi parcurs. Cu atât mai mult cu cât Tymbark Maspex realizează permanent investiţii, inclusiv în linii de producţie performante, putând astfel dezvolta noi tipuri de snacks-uri, sortimente inovatoare pentru piaţa din România.” a adăgat Mihaela Greluş.

Alături de sucul Tedi, părinţii au acum ocazia să ofere celor mici gustarea sau desertul potrivit. Biscuiţii Tedi pot fi serviţi la micul dejun sau îi pot însoţi pe elevi la şcoală. Pentru că viaţa lor este o continuă joacă, am ales ca biscuiţii de tip petit beurre să fie în formă de animăluţe, astfel încât să creăm copiilor încă o ocazie pentru distracție..

Biscuţii Tedi se vor regăsi pe rafturile tuturor magazinelor şi vor avea un preţ competitiv, dublat de o calitate superioară a produselor.

Începând cu jumătatea lunii martie, toate produsele din portofoliul Tedi vor fi integrate într-o promoţie naţională inedită: „În căutarea lui Tedi”. Desfăşurată între 23 martie şi 30 iunie, promoţia va oferi ocazia mai multor mii de copii din ţară, aflaţi în căutarea lui Tedi, să câştige premii garantate sau unul dintre cele 5 smartphone-uri şi tableta oferite la marele premiu.

 

Despre Tedi:

Tedi și-a făcut apariția în portofoliul Tymbark și, totodată, pe piața din România în septembrie 2001, prin sucul de 0,33l sticlă. Treptat, gama sucurilor se diversifică prin lansarea pe piaţă a Tedi 750 ml, Tedi 200 ml și Tedi Go! 300 ml. Totodată, Tedi lansează pe piaţă şi sucuri pentru cei mai mari, regăsite în variantele speciale: Tedi Play și Tedi Waterrr. Pentru părinți, Tedi oferă garanția unui suc sănătos, obţinut din ingrediente naturale.

În 2014, Tedi Go! a fost declarat „Produsul Anului” de către consumatorii români, ca o confirmare a calității dovedite de Tedi și a încrederii de care acesta se bucură în România.

 

Despre MASPEX ROMÂNIA

Societatea a intrat pe piaţa românească în anul 1996 şi în prezent este unul din cei mai mari investitori polonezi din România. La acest moment, portofoliul companiei cuprinde produse instant cum ar fi Chocolatta La Festa, La Festa 3in1 şi Cappuccino La Festa, ceaiurile instant Ekland, cacao și cereale Brumi, cremă pudră pentru cafea Coffeeta, biscuiți cu cereale și mini-cakes Hatz, precum şi sucurile, nectarurile şi băuturile răcoritoare Tymbark, Tedi, Ciao şi Figo, dar și energizantul Tiger. În anul 2007, prin preluarea companiei Arnos (Oradea), în oferta de produse a companiei au aparut pastele făinoase „Arnos”.

Începând cu februarie 2013, compania noastră deţine brand-urile Salatini, Tismana, Rollini d’Oro, precum şi liniile de fabricaţie a acestor produse.

Tymbark Maspex România dispune de un complex modern de producţie şi depozitare situat în oraşul Vălenii de Munte, judeţul Prahova. În prezent, compania Tymbark Maspex Romania este lider pe piața românească de sucuri pe baza de morcovi cu brand-ul Tedi, pe piața nectarurilor cu brand-ul Tymbark, pe piața produselor instant cu brand-ul La Festa, pe piața ceaiurilor instant cu brand-ul Ekland și pe piața cremei pudră pentru cafea cu brand-ul Coffeeta.

 

Maspex România are plăcerea de a vă anunța lansarea programului social „Școala Siguranței BRUMI”, program ce se va desfășura pe parcursul celui de-al doilea semestru al anului școlar 2013/2014

Vălenii de Munte, 10 februarie 2014. Tymbark Maspex România are plăcerea de a vă anunța lansarea programului social „Școala Siguranței BRUMI”, program ce se va desfășura pe parcursul celui de-al doilea semestru al anului școlar 2013/2014, în județul Prahova.

Programul este inițiat de firma Tymbark Maspex România (brandul Brumi), în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Prahova și Inspectoratului Județean de Poliție Prahova.

Prin acest program, ne propunem să îmbunătățim condițiile de siguranță ale elevilor din clasele I, care se confruntă cu tot felul de pericole: în drum spre școală, la școală, acasă sau în timpul vacanțelor. Un element important al acestei acțiuni este educarea copiilor, astfel încât să conștientizeze posibilele pericole, să învețe cum să le evite și cum să procedeze în cazul apariției lor.

În acest scop, au fost pregătite mai multe materiale ce conțin atât suportul teoretic pentru susținerea lecțiilor, scenarii de lecții pentru învățători, cât și cărticele cu exerciții pentru elevi și broșuri informative pentru părinți. Toate aceste materiale vor putea fi descărcate direct de pe site-ul programului, www.scoalabrumi.ro, urmând ca, după data de 1 martie, școlile înscrise în program să le primească prin poștă și în format electronic (pe suport CD), alături de cartea de colorat și broșura pentru părinți, tipărite.

Învățătorii claselor I vor realiza programul prin desfășurarea activităților privind siguranța, în baza materialelor educaționale primite. La încheierea acestor activități, învățătorii le transmit elevilor materialele dedicate lor (cărțile de colorat) și pliantele informative pentru părinți. La finalul lecțiilor, școala are dreptul să folosească Certificatul „Școala Siguranței Brumi”.

Educarea copiilor în domeniul siguranței este un proces de lungă durată, care necesită multă implicare, atât din partea părinților, cât și a învățătorilor. Avem totuși speranța că, datorită acestei acțiuni, vom reuși împreună să facem un următor mare pas în direcția creșterii siguranței copiilor noștri.

Înscrierea privind participarea la acest program, se face direct pe site-ul programului www.scoalabrumi.ro, de către fiecare școală în parte, în intervalul 10-18 februarie 2014.

Vă așteptăm!

Maspex România, unul dintre cei mai mari investitori polonezi din România, a semnat un contract cu compania Pan Group (Craiova) privind achiziţionarea unei părţi din activele acesteia. Tranzacţia cuprinde cunoscutele brand-uri de snacks-uri Salatini şi Capollini, precum şi liniile de producţie a acestora. Salatini şi Capollini sunt printre cele mai vechi mărci de biscuiţi săraţi şi covrigei de pe piaţa românească.

Tymbark Maspex România (parte a Grupului Maspex Wadowice din Polonia) a semnat un contract privind achiziţionarea unei părţi din activele firmei Pan Group (Craiova), achiziţie ce facilitează abordarea de către compania poloneză a unor noi categorii de produse, cum ar fi: crackers, brezels, biscuiţi săraţi şi rulade. La finalizarea tranzacţiei, ce va avea loc după obţinerea aprobării Consiliului Concurenţei, compania Tymbark Maspex România va deţine brand-urile Salatini, Capollini, Tismana, Rollini d’Oro precum şi liniile de fabricaţie a acestor produse.

Mărcile Salatini şi Capollini sunt printre cele mai vechi mărci comerciale pe piaţa snacks-urilor din România. Aceste mărci se bucură de o înaltă conştientizare (brand awareness) în rândul consumatorilor – aproximativ 90% din consumatori cunosc marca Salatini, iar peste 80% brandul Capollini. Piaţa de snacks-uri din România este dinamică şi are perspectivă, valoarea ei fiind estimată la aproape 200 milioane lei.

Tranzacţia va contribui la diversificarea şi creşterea valorii business-ului companiei Tymbark Maspex România pe piaţa românească unde activează din anul 1996. Produse precum sucurile din morcovi Tedi, nectarurile Tymbark, Chocolatta La Festa, Cappuccino La Festa, ceaiurile instant Ekland, crema pudră pentru cafea Coffeeta sunt extrem de cunoscute de publicul consumator din România.

Krzysztof Grabowski, preşedintele Consiliului de Administraţie al companiei Tymbark Maspex România:

“Ne desfăşurăm activitatea pe piaţa din România de peste 15 ani. În toată această perioadă, am reuşit să construim o poziţie puternică pe segmentul produselor instant cu mărcile La Festa şi Coffeeta şi pe piaţa de sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare cu mărcile Tedi şi Tymbark. Adăugarea în portofoliul nostru a binecunoscutelor brand-uri Salatini si Capollini va favoriza dezvoltarea companiei noastre într-o categorie nouă şi de perspectivă. În acest fel, îmi exprim încrederea că ne va creşte competitivitatea şi ne vom consolida poziţia pe piaţa românească”.

Florin Busuioc, acţionar majoritar al companiei Pan Group

„Suntem onoraţi să predăm ştafeta unei companii precum Tymbark Maspex România. De-a lungul celor 16 ani de când activează pe piaţa românească, firma poloneză a demonstrat că este interesată atât de dezvoltarea companiei cât şi de satisfacerea cerinţelor consumatorilor, oferindu-le mereu produse de calitate. Suntem astfel siguri că, prin preluarea noilor mărci, vor construi în continuare branduri puternice şi durabile”.

Despre TYMBARK MASPEX ROMÂNIA

Aparţine grupului polonez Maspex Wadowice, una din cele mai mari companii din Europa Central-Estică în segmentul produselor alimentare.

Societatea a intrat pe piaţa românească în anul 1996 şi în prezent este unul din cei mai mari investitori polonezi din România. La acest moment, portofoliul companiei cuprinde produse instant cum ar fi Chocolatta La Festa, La Festa 3in1 şi Cappuccino La Festa, ceaiurile instant Ekland, cacao Brumi, cremă pudră pentru cafea Coffeeta, precum şi sucurile, nectarurile şi băuturile răcoritoare Tymbark, Tedi, Ciao şi Figo. În anul 2007, prin preluarea companiei Arnos (Oradea), în oferta de produse a companiei au apărut pastele făinoase „Arnos”. Tymbark Maspex România dispune de un complex modern de producţie şi depozitare situat în oraşul Vălenii de Munte, judeţul Prahova.

În prezent, compania Tymbark Maspex România este lider pe piaţa românească de sucuri pe bază de morcovi cu brand-ul Tedi, pe piaţa nectarurilor cu brand-ul Tymbark, pe piaţa produselor instant cu brand-ul La Festa, pe piaţa ceaiurilor instant cu brand-ul Ekland şi pe piaţa cremei pudră pentru cafea cu brand-ul Coffeeta.

Despre GRUPUL MASPEX WADOWICE

Este una din cele mai mari companii din Europa Central-Estică, în segmentul produselor alimentare. În anul 2011, cifra de afaceri a Grupului Maspex Wadowice a depășit nivelul de 2,5 miliarde PLN. Compania este unul din principalii producători pe piaţa de sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare în Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, România, Bulgaria şi Lituania. Este totodată un producător important de băuturi instant (cappuccino, cacao, crema pudră pentru cafea, ceaiuri instant) în Europa Central-Estică şi de paste făinoase atât în România cât şi în Polonia. Mărcile Tymbark, Kubuś, Lubella, Puchatek, Ekland, DecoMorreno, Cremona, La Festa şi Plusssz sunt mărci extrem de cunoscute iar produsele pe care le reprezintă se bucură de o mare încredere din partea consumatorilor nu numai în Polonia, dar şi în alte ţări ale Europei Central-Estice. Produsele Grupului Maspex Wadowice ajung în aproape 50 de ţări din întreaga lume. Compania colaborează cu clienţi atât din ţările Uniunii Europene şi din restul Europei, cât şi din SUA, Canada, Orientul Apropiat şi Îndepărtat.

Bucuresti, 15 iulie 2009 – Tymbark Maspex a inaugurat la Valenii de Munte (judetul Prahova) cea de-a doua fabrica a grupului din Romania. Astfel, centrul de productie si depozitare de la Valenii de Munte devine cel mai mare din cadrul grupului Maspex si unul dintre primele din Romania care produce si imbuteliaza bauturi racoritoare folosind tehnologia aseptica, ce presupune eliminarea conservantilor.

Construita in mai putin de un an in imediata apropiere a primei fabrici de la Valenii de Munte, unitatea lansata astazi dispune de linii noi de imbuteliere, cu tehnologii ultramoderne si facilitati sporite de depozitare. Activitatea se desfasoara exclusiv pe baza sistemului aseptic de productie, care permite prepararea si imbutelierea bauturilor racoritoare in conditii de control total al calitatii, fara a adauga conservanti.

» Bauturi racoritoare fara conservanti

Datorita tehnologiei aseptice utilizate in noul centru de productie, Tymbark scurteaza drumul dintre fructe si paharele consumatorilor. Sistemul permite un control strict al calitatii produselor in fiecare etapa de fabricatie si elimina necesitatea utilizarii de conservanti pentru a garanta sucurilor viata lunga la raft.

“Am obisnuit deja consumatorii romani cu produse de calitate de la Tymbark. Acum, datorita noilor investitii facute, putem sa le garantam acestora ca produsele lor preferate, fie ca sunt sucuri, nectaruri sau bauturi racoritoare de la Tymbark, sunt fabricate de noi cu cea mai moderna si mai sigura tehologie, tehnologia aseptica, ce elimina folosirea conservantilor. Totul, pentru a putea oferi consumatorilor produse sanatoase si de calitate“, a declarat Krzysztof Grabowski, presedintele Tymbark Maspex Romania.

Practic, bautura racoritoare este adusa la o temperatura inalta pentru cateva secunde, suficient pentru a distruge eventualele micro-organisme. Ambalajul este apoi sterilizat pentru a se distruge orice posibilitate de recontaminare si, in final, produsul este ambalat in conditii aseptice, intr-un sistem inchis, din care a fost eliminat oxigenul. In absenta oxigenului, micro-organismele nu vor mai lua contact cu produsul, iar acesta nu se va degrada. Astfel, atat prin tipul ambalajelor folosite cat si prin sistemul de productie, Tymbark garanteaza sucurilor un gust natural si calitate, fara utilizarea conservantilor.

» Fabrica Tymbark Maspex Romania de la Valenii de Munte – cea mai mare a grupului Maspex

Investitia in noul centru de productie Tymbark depaseste 30 milioane de euro, dubland astfel valoarea investitiilor facute pina acum de companie in tara. Tymbark Maspex devine cel mai mare investitor polonez in Romania.

Pe o suprafata de teren de 65.000 mp, a fost construita o unitate de productie dotata cu platforme si porti de incarcare, depozite pentru materii prime si produse ambalate, precum si spatii pentru birouri. Odata cu unitatea lansata astazi, suprafata de productie a Tymbark Maspex Romania a crescut cu 110%, iar suprafata de depozitare cu aproape 160%.

“Romania este o piata foarte importanta pentru noi, atat din perspectiva cifrei de afaceri generate, cat si a investitiilor facute aici. In doar cativa ani, am reusit sa construim o pozitie puternica atat pe segmentul sucurilor, nectarurilor si al bauturilor racoritoare, cat si pe segmentul produselor instant. Insa, un aspect la fel de important il reprezinta faptul ca am descoperit aici o atmosfera prietenoasa pentru afaceri, ceea ce garanteaza, prin investitiile noastre in Romania, o crestere continua a companiei Tymbark Maspex” este de parere Krzysztof Pawinski, presedintele grupului Maspex.

Noile facilitati de productie si depozitare de la Valenii de Munte garanteaza continua dezvoltare a companiei pe piata romaneasca si, implicit, siguranta locurilor de munca pentru cei peste 680 de angajati pe care Tymbark Maspex Romania ii are in prezent.

La ceremonia de inaugurare de astazi, alaturi de presedintii grupului Maspex, au participat vice – prim ministrul Republicii Polone, Waldemar Pawlak, precum si alte oficialitati.

Acestia, impreuna cu jurnalistii invitati, au facut un tur al noii fabrici Tymbark si au asistat la o demonstratie cu fructe pregatita de maestri bucatari, dar si la un spectacol de dans in coregrafia Elwirei Duda si a lui Mihai Petre.

» Despre Tymbark Maspex

Grupul Maspex, originar din Polonia, are o istorie de peste 18 ani si filiale dezvoltate in 8 tari din centrul si SE Europei. Compania este prezenta in Romania din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006. Prima fabrica a companiei a fost deschisa la Popesti-Leordeni, langa Bucuresti, iar din 2001 intreaga activitate a Tymbark Maspex Romania se desfasoara la Valenii de Munte.

In anul 2008, compania Tymbark Maspex Romania a inregistrat o cifra de afaceri de 215 milioane RON, iar pentru anul 2009, in contextul deschiderii noii facilitati de productie, compania anticipeaza o crestere cu 20% a cifrei de afaceri.

Bucureşti, 30 ianuarie. Începând cu 1 februarie, Tymbark Maspex România dă startul unui nou sezon al campaniei „Tedi – Aventura trăsnită a copilului tău”. Desfăşurată prin intermediul cunoscutului brand de băuturi necarbonatate pentru copii, TEDI, promoţia este dedicată părinţilor care doresc să-şi facă copiii cunoscuţi povestind năzbâtiile amuzante ale acestora, având astfel şansa ca, pe etichele îndrăgitei băuturi, să apară cei mici.

După ce, la prima ediţie a campaniei, 170 de întâmplări năstruşnice împreună cu pozele copiilor au fost selectate să apară pe etichetele Tedi, în promoţia de anul acesta sunt oferite 200 de astfel de premii. Campania Tedi se desfăşoară între 1 februarie şi 31 mai pe site-ul aventuratrasnita.ro, unde participanţii au posibilitatea să publice poza şi aventura trăsnită a copilului.

„Ideea s-a născut încă din 2008, din convingerea că fiecare părinte este mândru de copilul său. Ulterior, am primit şi confirmarea consumatorilor noştri care s-au întrecut povestind cele mai năstruşnice aventuri, implicarea în promoţie fiind impresionantă. Pe atunci endorserul campaniei a fost Virgil Ianţu, care a apărut în clipul publicitar alături de fetiţa lui, el fiind un real exemplu de părinte mândru! Acum le-am creat din nou ocazia perfectă de a povesti tuturor orice aventură a celor mici, vizând şi proaspeţii părinţi care nu au avut această oportunitate în trecut. De data aceasta, în promoţie sunt angrenate şi 5.300 de premii atractive, pe care Tedi le oferă garantat copiilor în schimbul codurilor de sub etichetele promoţionale . Astfel, noua promoţie Tedi este dedicată atât părinţilor, cât şi copiilor care se vor bucura de premiile câştigate”, a declarat Mihaela Burtoi, Marketing Manager în cadrul Tymbark Maspex România.

Premiile speciale pentru copii care pot fi câştigate în promoţie sunt mascote Tedi, pahare lenticulare, parasolare şi şepci, premiile principale constând în imprimarea pozei şi a aventurii trăsnite a copilului pe etichetele Tedi şi câte un bax din produsele pe a căror etichetă cel mic este vedetă. Sticluţele Tedi cu imaginea câştigătorilor pot fi găsite în magazine, pe teritoriul ţării.

Intrarea în concurs se face prin înscrierea codurilor unice alfanumerice (zece caractere) de pe produsele participante prin intermediul SMS-urilor sau pe site-ul campaniei. Produsele participante la promoţie sunt Tedi la sticlă de 300 ml sau 750 ml, Tedi Play 400 ml şi Tedi Waterrr 500 ml şi pot fi identificate prin eticheta care va conţine numele campaniei „Tedi Aventura trăsnită a copilului tău”.

Pentru cei care se înscriu prin sms la numărul 1830, în fiecare săptămână vor exista 25 de „momente câştigătoare”, în intervalul orar 08.00-23.00, iar participanţii vor afla pe loc dacă au câştigat sau nu un premiu Tedi atunci când trimit codul. Premiile pot fi achiziţionate şi direct de pe site, în cadrul categoriei „Magazin online”, contravaloarea acestora fiind exprimată într-un anumit număr de coduri.

Participanţii care înscriu pe aventuratrasnita.ro povestea şi poza copilului vor fi declaraţi câştigători ai premiilor principale în funcţie de numărul de coduri alfanumerice înscrise (pondere de 60%), de voturile primite de la vizitatorii site-ului (10%) şi votul juriului (30%).

Despre Tedi

Tedi este o marcă a companiei TYMBARK MASPEX ROMÂNIA, apărută pe piaţa din România în 2001. Tedi se poziţionează ca un brand conceput special pentru copii, recunoscut pentru produsele sale naturale şi sănătoase. Sucurile Tedi sunt obţinute din piure de morcovi şi fructe, bogate în vitamine şi fără conservanţi.

Despre Tymbark Maspex

În peste 20 ani de prezenţă pe piaţă a Grupul Maspex Wadowice, au fost finalizate 14 achiziții, dintre care 8 în străinătate. Compania este prezentă în România din anul 1996, atunci fiind cunoscută sub denumirea La Festa International, operaţiunea de rebranding având loc în anul 2006. Prima fabrică a companiei a fost deschisă la Popeşti-Leordeni, lângă Bucureşti, iar din 2001 întreaga activitate a Tymbark Maspex România se desfăşoară la Vălenii de Munte.

Pentru mai multe informaţii despre campanie, accesaţi aventuratrasnita.ro sau contactaţi:

Ioana Vișean
ioana.visean@tymbark.ro