”Ne-am propus să facem o tradiție din aceste acțiuni de reîmpădurire și iată că reușim. Suntem deja la a treia reîmpădurire. Am fi fost la a patra dar pandemia ne-a ținut puțin pe loc. Însă vom recupera, Bucovina este un brand activ, care se implică în viața comunității din care provine organizând diverse acțiuni care au scopul de a menține atât echilibrul mediului cât si pe cel al oamenilor ”, a declarat Grzegorz Grabowski, CEO Maspex Romania.
În 2022, Bucovina lansează campania de comunicare, care duce mai departe povestea brandului prin definirea zonei sale de proveniență ca teritoriu absolut al armoniei dintre om și natură. Este o campanie de marketing 360ᴼ care înglobează mai multe platforme, cu acțiuni specifice: campanii TV și digital, proiecte speciale de televiziune, comunicare Out Of Home, acțiuni de BTL, campanii de responsabilitate socială. Noua direcție de comunicare – “Apa din ținutul echilibrului”, debutează cu această acțiune de reîmpădurire prin care reprezentanții Bucovina și ambasadorii de brand contribuie la refacerea pădurilor din zonă prin plantarea de puieți, sub sloganul “PROTEJĂM ȚINUTUL ECHILIBRULUI”.